دانلود انیمه انتقام جویان توکیو با دوبله فارسی | Tokyo Revengers

  • خلاصه داستان: زندگی تاکمیچی هاناگاکی پر از بدبیاری و بدبختی است. درست زمانی که تاکمیچی فکر می‌کند که بدتر از این نمی‌شود، متوجه می‌شود که هیناتا تاچیبانا، دوست دختر سابقش، توسط باند توکیو مانجی به قتل رسیده است. توکیو مانجی گروهی از جنایتکاران شرور هستند که مدت‌ها است آرامش جامعه را برهم زده‌اند. تاکمیچی با خود فکر می‌کند که این بدبختی‌ها از کجا شروع شده‌اند، اما ناگهان به 12 سال قبل، زمانی که هنوز با هیناتا رابطه داشت، منتقل می‌شود. او در آن لحظه متوجه می‌شود که فرصتی برای نجات او دارد، به همین دلیل به باند شرور مانجی نفوذ کرده و به منظورِ اصلاح آینده و نجات هیناتا از سرنوشت غم انگیزش، در آن گروه ارتقا پیدا می‌کند و…

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    انیمه Tokyo Revengers یک سریال ژاپنی از نوع انیمه است که از سال 2021 تاکنون پخش شده است. این انیمه محصول استودیوهای Liden Films و مانگای Shueisha است. Tokyo Revengers یک داستان اکشن، ماجراجویی و درام است که به زندگی یک پسر جوان به نام تاکمیچی هانائی فرود می‌آورد.

    داستان این انیمه در مورد تاکمیچی هانائی است که زندگی‌اش به نظر معمولی و بی‌اهمیت است اما زمانی که نامزد سابقش به قتل می‌رسد، او برای نجات او به گذشته بازگردد تا بتواند این قتل را جلوگیری کند. تاکمیچی در گذشته با افرادی به نام “توکیو مانجی” آشنا می‌شود که گروهی خلافکار هستند و او باید با آنها روبرو شود تا بتواند از قتل نامزدش جلوگیری کند.

    این انیمه با داستان پر هیجان و روایت جذابش توانسته است مخاطبان زیادی را جذب خود کند. همچنین شخصیت‌های داستان و روایت زیبای آن، باعث شده تا Tokyo Revengers توانسته است محبوبیت زیادی کسب کند.

    شما می‌توانید این انیمه را با دوبله فارسی از منابع معتبر دانلود کرده و از دیدن این داستان هیجان انگیز لذت ببرید. اگر علاقه‌مند به داستان‌های انیمه‌ای با موضوعات دینامیک و جذاب هستید، Tokyo Revengers یک گزینه عالی برای شما خواهد بود.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *