جهان پس از انسان با دوبله فارسی – مسیری به ناکجا آباد

توضیحات : شما فکر می کنید وقتی تمام انسان های روی زمین ناپدید شوند چه اتفاقی می افتد. داستان این مستند درباره چگونکی ناپدید شدن ما انسانها نیست بلکه داستان اتفاقاتی است که بعد از ناپدید شدن بشریت روی خواهد داد. در این قسمت مستند حیات بعد از بشریت , گیاهان مهاجر و درنگان آماده ی حمله هستند. مارهای پیتون و تمساح ها در چمن زارها با یکدیگر به نبرد مرگ بار می پردازند.
علف های هرز آبی مثل سرطان رشد می کنند و حجم عظیمی از منابع حیاتی اکسیژن را مصرف می کنند, و طوفان های شنی به بزرگی کوه شهر های بی دفاع را در هم می نوردند. به کره زمین بدون سکنه خوش آمدید

ورود به سایت اصلی

نقد و بررسی

این مستند با عنوان “جهان بعد از انسان” به نقد و بررسی حیات بعد از انسان می‌پردازد. این مستند خلاصه‌ای از اتفاقاتی است که بعد از ناپدید شدن انسان‌ها در جهان رخ می‌دهد. از جمله وقایعی که در این مستند به تصویر کشیده می‌شود می‌توان به مهاجرت گیاهان، نبرد میان مارهای پیتون و تمساح‌ها، رشد علف‌های هرز و تاثیرات طوفان‌های شنی اشاره کرد. در این مستند بر آثار و تاثیرات غیرواقعی و ناخوشایند حضور انسان در زمین تأکید شده و بررسی می‌شود که چگونه این حضور بر زمین و محیط زیست تأثیر می‌گذارد. این مستند قطعاً می‌تواند ذهن مخاطب را به فکر وا داشته باشد و اثرات برجسته‌ای روی افکار و نگرش‌ها به وجود آورد.

Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *