جهان پس از انسان با دوبله فارسی – فلزهای قیمتی

توضیحات : شما فکر می کنید وقتی تمام انسان های روی زمین ناپدید شوند چه اتفاقی می افتد. داستان این مستند درباره چگونکی ناپدید شدن ما انسانها نیست بلکه داستان اتفاقاتی است که بعد از ناپدید شدن بشریت روی خواهد داد. در این قسمت مستند حیات بعد از بشریت , گیاهان مهاجر و درنگان آماده ی حمله هستند. مارهای پیتون و تمساح ها در چمن زارها با یکدیگر به نبرد مرگ بار می پردازند.
علف های هرز آبی مثل سرطان رشد می کنند و حجم عظیمی از منابع حیاتی اکسیژن را مصرف می کنند, و طوفان های شنی به بزرگی کوه شهر های بی دفاع را در هم می نوردند. به کره زمین بدون سکنه خوش آمدید

ورود به سایت اصلی

نقد و بررسی

مستند “جهان بعد از انسان” یک تصویر گرانقیه از دنیایی است که بر پایه پیشفرض غیبت انسان‌ها ساخته شده است. در این مستند، با شرایطی روبرو می‌شویم که بشریت از بین رفته و جانداران بر روی زمین همواره دست به جنگ و مبارزه هستند. عکس‌العمل گیاهان، جانوران، و طبیعت به غیبت انسان‌ها در این مستند نشان از یک روش تازه برای نگاه به عالم دارد.

این مستند با استفاده از تصاویر واقع‌گرا و برخوردهای بدون حاشیه با موضوع، تصویری وحشتناک از یک دنیای بدون انسان‌ها را نقش برج بریانی ایجاد می‌کند. با این حال، این مستند ممکن است برخی از بینندگان را به دلیل تصاویر و موضوعات وحشتناک آن وادار به عدم تمایل به تماشای آن کند.

بنظر من، این مستند به خوبی موفق شده است تا بدون نیاز به داستان ناپدید شدن بشریت، تصویری مطمئن و تاثیرگذار از دنیای بدون انسان‌ها ارائه دهد و نشان دهد که زمین بدون حضور ما چگونه به یک جاذبه وحشی تبدیل می‌شود.

Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *