جهان پس از انسان با دوبله فارسی – طغیان

توضیحات : شما فکر می کنید وقتی تمام انسان های روی زمین ناپدید شوند چه اتفاقی می افتد. داستان این مستند درباره چگونکی ناپدید شدن ما انسانها نیست بلکه داستان اتفاقاتی است که بعد از ناپدید شدن بشریت روی خواهد داد. در این قسمت مستند حیات بعد از بشریت , گیاهان مهاجر و درنگان آماده ی حمله هستند. مارهای پیتون و تمساح ها در چمن زارها با یکدیگر به نبرد مرگ بار می پردازند.
علف های هرز آبی مثل سرطان رشد می کنند و حجم عظیمی از منابع حیاتی اکسیژن را مصرف می کنند, و طوفان های شنی به بزرگی کوه شهر های بی دفاع را در هم می نوردند. به کره زمین بدون سکنه خوش آمدید

ورود به سایت اصلی

نقد و بررسی

مستند “جهان پس از انسان”، به نقد و بررسی تخیلی و علمی‌تخیلی زندگی بعد از انقراض بشریت می‌پردازد. این مستند تصاویر بسیار زیبا و تاثیرگذاری از نحوه تغییرات در زمین پس از ناپدید شدن انسان‌ها را به تصویر می‌کشد. از جمله موضوعات مطرح شده در این مستند می‌توان به رشد غیرقابل کنترل گیاهان هرز و مبارزه حیوانات بدون حضور انسان اشاره کرد.
گرچه این مستند می‌توانست به شیوه‌ی بهتر و حرفه‌ای‌تری تولید و اجرا شود، اما تصاویر زیبا و موسیقی متن قوی آن باعث می‌شوند تا بتوان مستند “جهان پس از انسان” را دیدنی و تجربه‌ی جذابی برای علاقمندان به موضوعات علمی‌تخیلی دانست.

Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *