جهان پس از انسان با دوبله فارسی – شام آخر

توضیحات : شما فکر می کنید وقتی تمام انسان های روی زمین ناپدید شوند چه اتفاقی می افتد. داستان این مستند درباره چگونکی ناپدید شدن ما انسانها نیست بلکه داستان اتفاقاتی است که بعد از ناپدید شدن بشریت روی خواهد داد. در این قسمت مستند حیات بعد از بشریت , گیاهان مهاجر و درنگان آماده ی حمله هستند. مارهای پیتون و تمساح ها در چمن زارها با یکدیگر به نبرد مرگ بار می پردازند.
علف های هرز آبی مثل سرطان رشد می کنند و حجم عظیمی از منابع حیاتی اکسیژن را مصرف می کنند, و طوفان های شنی به بزرگی کوه شهر های بی دفاع را در هم می نوردند. به کره زمین بدون سکنه خوش آمدید

ورود به سایت اصلی

نقد و بررسی

این مستند، به نام “جهان بدون انسان”، نگاهی به زندگی بعد از ناپدید شدن انسان‌ها دارد. با ترکیب تصاویر و موسیقی متناسب، این مستند به تصویر کشیدن شرایط وضع شده پس از ناپدید شدن انسان ها می پردازد. از حیات و گیاهانی که اکنون اراضی را تصاحب کرده و درنگان آماده حمله هستند، تا مارهای پیتون و تمساح هایی که در برابر یکدیگر به نبرد مرگ بار می پردازند. این مستند تصویری تاریک و بی توجه به نگرانی های انسانی ارائه می دهد و با نگاهی خشک و منطقی به زندگی بعد از انسان ها، تماشاگران را به تامل درباره اثرات ناپدید شدن انسان ها بر روی زمین دعوت می کند.

Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *