تکان دهنده با دوبله فارسی – قسمت چهارم

توضیحات : هیچ برنامه تلویزیونی هیجان انگیزتر از مشاهده تاریخ آنچنان که اتفاق افتاده نیست، چه ثبت این وقایع از طریق دوربین های خانگی، تلفن همراه، سیستم های نظارت، و یا فیلمبرداران خبری خوش شانس صورت گرفته باشد.برنامه موج حادثه، فیلم های خام وقایع و حوادث سراسر جهان را جمع آوری کرده و با استفاده از برترین تکنولوژی های گرافیکی، روایتی شگفت آور و شرحی سه بعدی از آنچه در واقعیت اتفاق افتاده را پیش روی شما قرار میدهد.
از ویرانی فاجعه بار پل در مینیاپولیس تا انفجار ناو هواپیمابر یو.اس.اس فورستال، نگاهی دقیق به داستان این وقایع می اندازیم و شما را با افرادی آشنا میکنیم که با روحیه والای انسانی خود، به نبرد با این وقایع پرداختند…

ورود به سایت اصلی

نقد و بررسی

مستند “موج حادثه” یک نگاه دقیق و شگفت‌آور به وقایع و حوادثی است که در سراسر جهان رخ داده‌اند. این مستند با استفاده از فیلم‌های خام و تکنولوژی‌های گرافیکی پیشرفته، تصاویر و وقایعی را که معمولاً از آن‌ها در رسانه‌ها می‌شنویم و می‌بینیم، به طور جامع به تصویر می‌کشد. این مستند همچنین از نگاهی به افرادی می‌اندازد که با اعتقاد و انگیزه بالا، به مقابله با این وقایع غیرمترقبه پرداختند. از ویرانی‌های فاجعه‌بار تا انفجارهای ناگوار، “موج حادثه” یک روایت سه‌بعدی و شگفت‌آور از وقایع و حوادثی است که همه ما را رویارویی با آن‌ها قرار داده است. این مستند باعث می‌شود تا بیننده با بررسی واقعیت واقعه، بهترین درک ممکن از آن‌ها را پیدا کند.

Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *