تکان دهنده با دوبله فارسی – قسمت اول

توضیحات : هیچ برنامه تلویزیونی هیجان انگیزتر از مشاهده تاریخ آنچنان که اتفاق افتاده نیست، چه ثبت این وقایع از طریق دوربین های خانگی، تلفن همراه، سیستم های نظارت، و یا فیلمبرداران خبری خوش شانس صورت گرفته باشد.برنامه موج حادثه، فیلم های خام وقایع و حوادث سراسر جهان را جمع آوری کرده و با استفاده از برترین تکنولوژی های گرافیکی، روایتی شگفت آور و شرحی سه بعدی از آنچه در واقعیت اتفاق افتاده را پیش روی شما قرار میدهد.
از ویرانی فاجعه بار پل در مینیاپولیس تا انفجار ناو هواپیمابر یو.اس.اس فورستال، نگاهی دقیق به داستان این وقایع می اندازیم و شما را با افرادی آشنا میکنیم که با روحیه والای انسانی خود، به نبرد با این وقایع پرداختند…

ورود به سایت اصلی

نقد و بررسی

مستند “موج حادثه” یکی از مستندهای تلویزیونی هیجان انگیز است که به شما این امکان را می‌دهد تا وقایع و حوادث مهم و داغ دنیا را به صورت واقعی و با استفاده از تکنولوژی های گرافیکی برتر روایت شگفت‌آور و سه‌بعدی آن‌ها را مشاهده کنید. این مستند از ویرانی فاجعه‌بار پل در مینیاپولیس تا انفجار ناو هواپیمابر یو.اس.اس فورستال در بر می‌گیرد و با شخصیت‌هایی که با روحیه‌ی والای انسانی خود به نبرد با این وقایع پرداختند، آشنا می‌کند. این مستند از طریق دوربین های خانگی، تلفن‌های همراه، سیستم‌های نظارت، و یا فیلمبرداران خبری خوش‌شانس صورت گرفته است و توانسته است وقایع و حوادث سراسر جهان را جمع‌آوری و به شکلی تازه و جذاب روایت کند. این مستند باعث می‌شود تا تماشاگران به دور از خطرات و حادثه‌های غیرمترقبه، درک بهتری از واقعیت دنیا پیدا کنند.

Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *