دانلود سریال Mobile Suit Gundam 00 با دوبله فارسی

ورود به سایت اصلی

نقد و بررسی

سریال Mobile Suit Gundam 00 یکی از محبوب ترین انیمه های علمی تخیلی می باشد که توسط استودیو Sunrise تولید شده است. این سریال دارای یک داستان پر از اکشن، رمانتیک و تخیلی است که همواره توانسته است جلب توجه بسیاری از طرفداران انیمه های ژاپنی را به خود جلب کند.

داستان این سریال در آینده ای دور و بعید رخ می دهد که منافع و قدرت گرفتار مبارزه های پیوسته ای هستند. در این دوران، سازمان Celestial Being به وجود می آید که با استفاده از سلاح های نوین و به دلیل اندازه گیری هوشمندانه و هوش مصنوعی، قصد دارد جهان را از جنگ ها و خرابی های ناشی از آن نجات دهد.

از جمله موجودیت هایی که در این سریال وجود دارند، Mobile Suit ها هستند که به وسیله گروه Celestial Being کنترل می شوند و برای پیشگیری از جنگ های نیابتی و از بین بردن افرادی که شورش و اختلال در جامعه ایجاد می کنند، استفاده می گردند.

در حال حاضر، سریال Mobile Suit Gundam 00 با دوبله فارسی قابل دسترسی و دانلود می باشد که به تماشای آن علاقه مندان می توانند به راحتی دسترسی پیدا کنند. این سریال توانسته است تا به امروز جای خود را در فهرست بهترین انیمه های علمی تخیلی دنیا حفظ کرده و همچنین با داستان جذاب و تصاویر زیبا، هواداران جدیدی را نیز به خود جلب کند.

Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *