دانلود سریال Ms. Marvel با دوبله فارسی

ورود به سایت اصلی

نقد و بررسی

سریال “Ms. Marvel” یکی از محصولات سری دیزنی‌پلاس است که از طرفداران داستان‌های ابرقهرمانان خوش‌نام حساب می‌شود. این سریال در ابتدا محصولی از برنامه‌های مارول برای شبکه دیزنی‌پلاس بود اما به دلیل موفقیت بالایش، سریال و تیم آن به طور رسمی به سری دیزنی‌پلاس پیوستند. داستان این سریال حول دختری جوان و مهاجر با استعداد به نام «کمالا خان» می‌گردد که والدینش از پاکستان به امریکا مهاجرت کرده‌اند.

کمالا خان به دلیل مشکلاتی که با نیازهای مدرسه و خانواده دارد، تبدیل شده و هنگامیکه دوست دختر محبوب او به خانه بازی می‌برد، او عمل‌های ابرقهرمانی انجام می‌دهد. توانایی‌های عالی او، خودش را برای تبدیل شدن به یک ابرقهرمان آماده می‌کند و این شرایط باعث می شود تا او در پوشش یک ابرقهرمان جدید به نام “میس مارول” شناخته شود.

سریال “Ms. Marvel” با یک داستان جذاب، شخصیت‌های متنوع و پرفراز و نشیب‌ها، توانسته است برای مخاطبان خود جاذبه‌ای ویژه ایجاد کند و از طریق دوبله فارسی نیز برای دیدن‌کنندگان ایرانی در دسترس قرار گرفته است.

بنابراین، اگر تمایل دارید که داستان جذاب و پرماجرای ابرقهرمانی «کمالا خان» را مشاهده کنید، می‌توانید سریال “Ms. Marvel” را با دوبله فارسی از مخازن اینترنتی دانلود کرده و لذت ببرید.

Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *