دانلود سریال Terminator: The Sarah Connor Chronicles با دوبله فارسی

ورود به سایت اصلی

نقد و بررسی

سریال “ترمیناتور: سارا کانر کرونیکلز” یکی از سریال‌های اکشن و علمی تخیلی محبوب است که به تهیه‌کنندگی جیمز کامرون در سال 2008 به روی آنتن رفت. این سریال برگرفته از فیلم‌های معروف “ترمیناتور” و “ترمیناتور 2: روز قیامت” است و داستان آن پس از رویدادهای زمانی فیلم دوم اتفاق می‌افتد و به تردیدهای شخصیت سارا کانر و دخترش جان کانر پرداخته است.

در این سریال، سارا کانر که به توسط لیندا همیلتن بازی می‌شود، همراه با دختر خود (لنور هضی) و ترمیناتور هایی که به عنوان محافظشان برای آنها ارسال شده اند، در تلاش هستند تا از وقوع جنگی بین انسان‌ها و ماشین‌ها جلوگیری کنند و دنیای آینده را نجات دهند.

یکی از جذابیت‌های این سریال داستان پرهیجان و پیچیده آن است که باعث می‌شود بیننده به تماشای آن درگیر شود و همچنین نقش‌آفرینی بازیگران در این سریال بسیار حرفه‌ای و قابل تحسین است.

در حال حاضر این سریال با دوبله فارسی و با کیفیت بالا بر روی سایت‌ها و برنامه‌های اشتراک ویدیویی قابل دانلود می‌باشد که علاقمندان می‌توانند از تماشای آن لذت ببرند. شما نیز می‌توانید با تماشای این سریال، به دنیای پرماجرای “ترمیناتور” سفر کنید و لحظاتی پرهیجان را سپری کنید.

Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *