دانلود سریال No Guns Life با دوبله فارسی

ورود به سایت اصلی

نقد و بررسی

سریال No Guns Life یک انیمه ژاپنی است که بر اساس مانگایی به همین نام ساخته شده است. این انیمه در سال 2019 به کارگردانی ناووتو ناکامورا از شبکه تلویزیونی TBS پخش شد و تا به امروز همچنان مورد توجه بسیاری از طرفداران انیمه قرار دارد.

داستان این سریال در دنیایی اتفاق می افتد که تکنولوژی به گونه ای پیشرفته شده است که به انسان ها اجازه می دهد اندام های خود را با اندام های مصنوعی جایگزین کنند. در این دنیا، جو استینی، یک سرباز سابق که در یک آزمایش نظامی شرکت کرده است، یک اندام کلیشه ای از بدن انسانی را با یک اندام اسلحه ای جایگزین کرده است. او حالا یک کارآگاه خصوصی است و به دنبال پاسخ به پرسش هایی در مورد گذشته خود می باشد.

در سریال No Guns Life، جو با موجوداتی که دارای اندام های مصنوعی و مخوف هستند روبرو می شود و برای حل پرونده های مرموزی که به آنها مربوط می شود، در تلاش است. این سریال با داستان پیچیده و جذاب خود توانسته است مخاطبان زیادی را به خود جلب کند.

اگر دوست دارید این سریال را تماشا کنید، می توانید آن را با دوبله فارسی در اختیار داشته باشید و از داستان هیجان انگیز و ماجراجویانه آن لذت ببرید. این سریال با ترکیب عناصر علمی تخیلی و اکشن، یک تجربه تماشایی و متفاوت برای شما ایجاد خواهد کرد.

Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *