دانلود سریال Zom 100: Bucket List of the Dead با دوبله فارسی

  • خلاصه داستان: در آپارتمانی که بیشتر به آشغال‌دونی شبیهه، آکیرا تندو ۲۴ ساله درحال تماشای یک فیلم زامبی‌ای با چشمانی بدون زندگی و پر از حسادته. بعد از اینکه سه سال سخت رو در شرکتی همش از اون سوءاستفاده می‌کردن، روان اون تیکه و پاره شده. اون حتی جرأت اینکه به همکار زیباش اوتوری عشقش رو اعتراف کنه. اما یک روز اون صاحبخونه‌ش رو می‌بینه که درحال خوردن ناهاره، و ناهارش یکی دیگه از مستاجرهای اون آپارتمانه! زامبی‌ها مثل…

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال Zom 100: Bucket List of the Dead با دوبله فارسی

    سریال Zom 100: Bucket List of the Dead یکی از محبوبترین سریال‌های ژانر انیمه و ترسناک است که با دوبله فارسی برای علاقمندان ایرانی منتشر شده است. این سریال که بحث و گفتگو بسیاری را به همراه داشته است، داستان جذاب و مهیجی دارد که توانسته است برای خود طرفداران بسیاری جذب کند.

    داستان سریال درباره‌ی مردی به نام آیومی است که هنگامی که جوان بود به علت شرایط زندگی، احساساتش را کنترل کرده و بیشتر وقت خود را صرف کار میکرده است. اما همه چیز تغییر می‌کند زمانی که او به طور ناگهانی متوجه می‌شود که انسانهای زنده تبدیل به زامبی‌ها شده‌اند. از این روز به بعد، آیومی تصمیم می‌گیرد که یک لیست کارهایی که همیشه به آن فکر کرده بود را به اجرا در آورده و با دوستش به دنبال مناطق ایمن برود.

    این سریال بسیار پرهیجان و هیجان‌انگیز است و توانسته است با داستان فوق العاده و شخصیت‌های قوی و جذاب، جلب توجه زیادی کسب کند. با دوبله فارسی، این سریال برای بیشتر افراد دسترسی‌پذیرتر شده است و می‌تواند تجربه‌ای جذاب برای تماشا‌کنندگان فارسی‌زبان باشد.

    اگر عاشق سریال‌های ترسناک و مهیج هستید، حتماً سریال Zom 100: Bucket List of the Dead را از دست ندهید.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *