دانلود سریال آکادمی قهرمان من با دوبله فارسی | My Hero Academia

خلاصه داستان: سریال My Hero Academia در دنیایی پر از ابر قهرمان ، پسر بچه ای به اسم ” ایزوکو ” از بچگی رویای ابر قهرمان بودن را در ذهن خود می پروراند و میخواهد مانند ابر قهرمان های دیگر بشود. هرچند بعدها متوجه میشود که ژن ( Quirk ) درونش وجود ندارد و نمیتواند ابر قهرمان شود. اما بخت با او یار میشود و به طوری اتفاقی ابر قهرمان معروف ” All Might ” را میبیند و این ابر قهرمان قدرت های خود را به ” ایزوکو ” می دهد …

ورود به سایت اصلی

نقد و بررسی

سریال آکادمی قهرمان من یک انیمه ژاپنی است که بر اساس مانگایی با همین نام ساخته شده است. این انیمه توسط کوهِی هوریکوشی ساخته شده و توسط استودیوی بونز تولید شده است. آکادمی قهرمان من اولین بار در آوریل 2016 پخش شد و تاکنون بیش از چهار فصل و بیش از صد اپیزود دارد.

این سریال داستان پسری به نام ایزوکو میدوریا را دنبال می‌کند که در یک دنیای پر از ابرقهرمانان زندگی می‌کند. ایزوکو خود هیچ نیروی ابرقهرمانی ندارد، اما به دلیل تلاش و اراده‌ی قوی‌اش برای رسیدن به هدفش، توانایی‌های خود را کشف می‌کند و به یکی از بزرگترین ابرقهرمانان دنیا تبدیل می‌شود.

سریال آکادمی قهرمان من با داشتن داستان سرگرم‌کننده و شخصیت‌های جذاب، توانسته است طرفداران زیادی را به سوی خود جلب کند. این سریال ترکیبی از هیجان، ماجراجویی و دوستی را به نمایش می‌گذارد و موضوعاتی مانند دوستی، رقابت و ایمان به خود را به تصویر می‌کشد.

اگر شما نیز از دوبله فارسی برای تماشای انیمه‌ها لذت می‌برید، می‌توانید سریال آکادمی قهرمان من را با دوبله فارسی از سایت‌های معتبر دانلود کرده و از تماشای آن لذت ببرید. این سریال می‌تواند یک گزینه عالی برای سرگرمی و وقت‌گذرانی شما باشد.

Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *