دانلود سریال تاریخ آرتدال با دوبله فارسی | Arthdal Chronicles

خلاصه داستان: داستان این سریال درباره‌ی یک سرزمین افسانه‌ای به نام آرت و ساکنان شهر باستانی آرتدال ​​و مناطق اطراف آن می‌باشد. یون سئوم با سرنوشت نابودی آرتادل به دنیا می‌آید، اما مادرش او را نجات می‌دهد. او بعد از گذراندن سختی‌های زیاد، سال‌ها بعد برای تحقق سرنوشت خود به آرتدال بازمی‌گردد و…

ورود به سایت اصلی

نقد و بررسی

سریال “تاریخ آرتدال” یکی از مهمترین و پرطرفدارترین سریال‌های تلویزیونی کره‌ای می‌باشد که توسط شبکه‌ی تلویزیونی tvN ساخته شده است. این سریال یک ملودرام تاریخی و فانتزی است که داستانش در دوران سرزمین آرتدال و حکومت‌های آن روایت می‌شود. این سریال با بازیگران مطرحی همچون جانگ دونگ گان، کیم جی وون و کیم اورن سو روی پرده آمده است و با استقبال فراوان مخاطبان مواجه شده است.

“تاریخ آرتدال” داستان برخورد دو قوم و قبیله‌ی مختلف را در یک دنیای فانتزی و تاریخی به تصویر می‌کشد. در این داستان، شاهزاده‌ای به نام ایواگا از قبیله‌ی آزالا، با هدف تبدیل شدن به سرداری پدیداری(آرامان‌خوان)، با چالش‌ها و مشکلات فراوان روبرو می‌شود. ایواگا برای رسیدن به هدف خود با برخی از افراد دیگر اتحاد می‌بندد و در این بین ماجراهای مختلف وجود دارد که تمامی آنها باعث پیچیده شدن دستگاه قدرت و جامعه می‌شود.

سریال “تاریخ آرتدال” با داشتن داستانی شگفت‌آور و جذاب، طرفداران بسیاری در سراسر دنیا به خود جذب کرده است. به‌طوری که فصل‌های مختلف این سریال به دلیل داشتن داستانِ پرماجرا و تنش، در طول روند پخش به شدت دنبال شده و مورد استقبال بوده‌اند.

در ایران نیز این سریال توسط شبکه‌های مختلف تلویزیونی منتشر شده و با دوبله فارسی برخی از جریان‌های فرهنگی و هنری کشور جذب شده است. امیدواریم که با پخش این سریال محبوب، علاقه‌مندان به سریال‌های تاریخی و فانتزی، لذت‌های فراوانی را تجربه کرده و از دیدن آن لذت ببرند.

Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *