دانلود سریال محرک جهانی با دوبله فارسی | World Trigger

خلاصه داستان: دروازه‌ای به بعد دیگه توی دنیا باز میشه و از اون هیولاهایی بیرون می‌آن که زندگی بشر رو تهدید می‌کنن. تنها امید برای نجات زمین یه گروه از جنگجوهای مرموزن که از تکنولوژی فضایی‌ها برای مبارزه استفاده می‌کنن و…


ورود به سایت اصلی

نقد و بررسی

سریال “محرک جهانی” یک انیمه ژاپنی است که بر اساس مانگایی با همین نام ساخته شده است. این مانگا توسط دایسوکه اشيه، نویسنده و نقاش ژاپنی ساخته شده است و به دلیل موفقیت بزرگ آن، تبدیل به یک سریال انیمه شده است.

داستان این سریال در مورد نبرد انسان‌ها با نیروهای بیگانه‌ای به نام “نویون” است. این نیروها از یک دره‌ی دروازه‌ای به دنیای انسان‌ها نفوذ کرده‌اند و برای مقابله با آن‌ها، سازمانی به نام “سرزمین گرانده” تشکیل می‌شود. اعضای این سازمان با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و نیروهای خود، سعی دارند از فتح دره‌های دروازه‌ای جلوگیری کنند و دنیای انسان‌ها را محافظت کنند.

سریال “محرک جهانی” با داستان هیجان‌انگیز و اتفاقات جذاب مخاطبان خود را به خود مشغول کرده است. همچنین، انیمیشن و گرافیک بسیار زیبا و متناسب با داستان، این سریال را به یکی از محبوب‌ترین انیمه‌های ژاپنی تبدیل کرده است.

از آنجا که این سریال محبوبیت بسیاری در میان علاقمندان به انیمه دارد، شرکت‌های فارسی‌زبان نیز دوبله‌ی این سریال را انجام داده‌اند تا بتوانند این انیمه جذاب را به مخاطبان فارسی‌زبان نیز معرفی کنند. امروزه می‌توانید با دوبله فارسی این سریال را در اینترنت پیدا کرده و تماشا کنید.

Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *