دانلود انیمه تناسخ یک بیکار با دوبله فارسی | Mushoku Tensei: Jobless Reincarnation

خلاصه داستان: موقع نجات دادن یه غریبه از تصادف ترافیکی کشته شد، یه نیت 34ساله به عنوان رودئوس گریرات توی دنیایی از جادو تولد تازه‌ای پیدا کرد، یک نوزاد تازه متولد شده. با دانش، تجربه و پشیمانی‌هایی که از زندگی گذشته‌ش باقی مونده بود، رودئوس قسم خورد زندگی راضی‌کننده‌ای رو پیش ببره و اشتباهات گذشته‌ش رو تکرار نکنه. حالا با مقدار عظیمی از نیروی جادویی به همراه ذهن یک بزرگسال نعمت داده شده، رودئوس به عنوان یه نابغه که توسط والدین جدیدش به وجود اومده، دیده میشه. طولی نکشید که خودشو در حال درس خوندن تحت نظر پدر شمشیرزن‌‍ش و یه دانشمند به اسم راکسی میگوردیا پیدا کرد، همه برای….


ورود به سایت اصلی

نقد و بررسی

“تناسخ یک بیکار” یا به انگلیسی “Mushoku Tensei: Jobless Reincarnation” انیمه‌ای ژاپنی محبوب است که به تازگی با دوبله فارسی در دسترس قرار گرفته است. این سریال به ساخته رودریک نقشیدا و تایگوکی نوارو و تولید ستدیو “بن” مانگا ساخته شده است.

داستان سریال در مورد یک مرد بنام رودیوس است که تا زمانی که در دنیا هست، بیکار بوده است. اما در یک حادثه ناگوار، او به طرز عجیب و غریبی به دنیای دیگری منتقل می‌شود و در بدن یک نوزاد دوباره به دنیا می‌آید. او این بار با تجربه و دانشی که در دوران پیشین به دست آورده، تصمیم می‌گیرد زندگی خود را با تفاوت‌هایی جدید آغاز کند.

سریال “تناسخ یک بیکار” با موضوع جذابش و شخصیت‌های فراوان، مخاطبان بسیاری را به خود جلب کرده است. از دیدگاه فنی و هنری، انیمه برخوردار از انیمیشن‌های بسیار زیبا و صداگذاری عالی می‌باشد که تجربه تماشای آن را به یک تجربه فوق‌العاده تبدیل می‌کند.

با دوبله فارسی این انیمه، فرصتی عالی برای علاقه‌مندان به انیمه‌های ژاپنی و فارسی‌زبانان فراهم شده است تا این اثر جذاب را به زبان مادری خود تماشا کنند. ماشین ترجمه‌ای مثل “تناسخ یک بیکار” با دوبله فارسی | Mushoku Tensei: Jobless Reincarnation زوم در اختیار شما است تا به سرعت و بهترین کیفیت ممکن این انیمه را تجربه کنید.

Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *