دانلود سریال تسخیرشدگی عمارت بلای با دوبله فارسی The Haunting of Bly Manor

خلاصه داستان: پس از یک مرگ دلخراش و غم‌انگیز، هنری وینگریو یک پرستار بچه جوان آمریکایی را استخدام می‌کند تا از خواهرزاده و برادرزاده یتیم خود که در عمارت بلای با چند نفر دیگر حضور دارند، مراقبت کند. اما همه چیز آنطور که به‌نظر می‌رسد، نیست و رازهای تاریکی از عشق و از دست دادن در عمارت بلای دفن شده که در انتظار کشف شدن هستند. در عمارت بلای مردن به معنای از بین رفتن نیست.

ورود به سایت اصلی

نقد و بررسی

سریال “تسخیرشدگی عمارت بلای” یک سریال تلویزیونی درام و ترسناک است که به تازگی در سایت‌های پخش آنلاین به نمایش گذاشته شده است. این سریال ادامه‌ای برای سریال “تسخیرشدگی خانه تل” می‌باشد و به کارگردانی مایک فلانگان و تئو تهربیتس می‌باشد و دارای دوبله فارسی می‌باشد.

این سریال داستان خانواده‌ای را روایت می‌کند که بدون اینکه از موضوع آن مطلع باشند، برای مراقبت از دو کودک به نام‌های فلور و مایلی به عمارت بلای فرستاده می‌شوند. اما به زودی آنها متوجه می‌شوند که عمارت و اهالی آن، از گذشته‌ای تاریک و پر از اسرار و رازهای ناگفته است و…

این سریال با جنبش‌ها، جوانمردی ها، اتفاقات عجیب و غریب و پر از رمز و رازهای ناگفته، همچنین با بازی های فوق العاده بازیگرانش توجه همه را به خود جلب کرده است و با داشتن دوبله فارسی به راحتی قابل درک برای مخاطبان ایرانی نیز می‌باشد.

بنابراین اگر به دنبال یک سریال، ترسناک و جذاب با داستانی جذاب و پرماجرا هستید، قطعاً “تسخیرشدگی عمارت بلای” یک گزینه عالی برای شما خواهد بود.

Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *