دانلود سریال هتفیلد و مک کوی با دوبله فارسی Hatfields & McCoys

خلاصه داستان: ویلیام هتفیلد و رندال مک‌ کوی، دو دوست صمیمی و هم‌ رزم در جنگ داخلی آمریکا به خانه ‌‌باز‌می‌گردند که در واقع هتفیلد‌ها در یک سوی مرز ویرجینیای غربی و مک‌ کوی‌ها در آن سوی مرز ریور تاگ در کنتاکی هستند و در عین حال که همسایه هستند، در دو ایالت جدا زندگی می‌کنند. بر اثر برخی از درگیری‌های کوچک میان دو …

ورود به سایت اصلی

نقد و بررسی

سریال Hatfields & McCoys یک سریال تلویزیونی درام و وسترن است که توسط کوین رینولدز و بیلی گرین برای شبکه هیستوری تهیه شده است. این سریال به بررسی رقابت بین دو خانواده قدیمی هتفیلد و مک کوی می‌پردازد که در اوایل قرن نوزدهم در آمریکا رخ داد. این سریال به صورت چند قسمتی تولید شده و در سال ۲۰۱۲ پخش شده است.

خلاصه داستان این سریال درباره دو خانواده‌ی هتفیلد و مک‌کوی است که به دلیل یک سری اختلافات و قتل‌عام در گذشته، دشمنی شدیدی با یکدیگر دارند. این دشمنی سال‌ها طول کشیده و تنها با دیگری جنگیده‌اند. این سریال به نحوه‌ی مواجهه و تلاش برای انتقام از یکدیگر می‌پردازد و در کنار آن، داستان عشق و ازدواج اتفاقی بین دو خانواده را نیز نشان می‌دهد.

سریال Hatfields & McCoys با بازی بازیگرانی همچون کوستن‌لادو، بیل پکستون و تام برنجر در نقش‌های اصلی، توانسته است توجه بسیاری از بینندگان را به خود جلب کند. این سریال با فضای وسترن و درام، توانسته است از تمامی نظرات مثبتی برخوردار شود و موفق به کسب امتیازات بالایی باشد.

سریال Hatfields & McCoys با دوبله فارسی نیز در دسترس است و علاقه‌مندان می‌توانند آن را از منابع مختلف دانلود یا تماشا کنند. این سریال به دلیل داشتن داستان جذاب و بازیگری قوی توانسته است بسیاری از طرفداران در سراسر جهان را به خود جلب کند و توانسته است به یکی از محبوب‌ترین سریال‌های وسترن تبدیل شود.

Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *