دانلود سریال حلقه سمندر با دوبله فارسی Salamander

خلاصه داستان: داستان سریال در مورد بازرسی است که بررسی سرقتِ 66 صندوق امانات ، در یک بانک خصوصی در بروکسل را بر عهده میگیرد…

ورود به سایت اصلی

نقد و بررسی

سریال “حلقه سمندر” یک مجموعه تلویزیونی بلژیکی است که در سال 2012 پخش شد. این سریال به کارگردانی فرانک فان میجرین و نویسندگی نیکلاس در فضاست. “حلقه سمندر” یک درام جنایی می‌باشد که داستان آن در مورد یک بانک مرموز و دزدیده شده است.

سریال “حلقه سمندر” در شهر بروکسل اتفاق می‌افتد و داستان اصلی آن در مورد یک سرقت بزرگ بانک مرکزی می‌باشد. شخصیت اصلی این سریال، شخصی به نام پائول گرونیه است که به عنوان یک بانکدار محترم شناخته می‌شود. او مورد تعقیب پلیس و مأموران مخفی قرار می‌گیرد و درگیر تلاش برای رسیدگی به این جرم می‌شود.

سریال “حلقه سمندر” با بازیگرانی همچون آن Axel Daeseleire، Violet Braeckman و دیگر بازیگران مطرح بلژیکی شناخته شده است. این سریال با ترکیبی از اکشن، درام و رازآلودی دیده می‌شود و مخاطبان بسیاری را به خود جلب کرده است.

در ایران، این سریال با نام “حلقه سمندر” و دوبله فارسی توسط شبکه من و تو پخش شده است و توانسته است مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. اگر شما هم علاقه‌مند به تماشای سریال‌های جنایی و مهیج هستید، قطعاً “حلقه سمندر” یک گزینه عالی برای تفریح و سرگرمی است.

Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *