دانلود سریال باد و ابر و باران با دوبله فارسی Kingmaker: The Change of Destiny

ورود به سایت اصلی

نقد و بررسی

سریال “باد و ابر و باران” یک سریال تلویزیونی کره ای است که به تازگی با دوبله فارسی با عنوان “Kingmaker: The Change of Destiny” در دسترس قرار گرفته است. این سریال تاریخی و عاشقانه به کارگردانی با استعداد Yoon Sang Ho و تهیه کنندگی Kim Ho Young و Jung Hyun Joo می باشد.

داستان این سریال در سال 1392 در دوران جوانی سلسله جوسون روایت می شود و در مورد یک افسر نظامی به نام چویول کیوم (با بازی پارک سونغ جون) و یک زن شگفت انگیز به نام تشیونگ (با بازی نان سیانگ هی) است. استعدادهای فراموش شده و فراگیر در چویول کیوم است، او از سنین کودکی دارای قدرت های خارق العاده ای بوده و به همین دلیل از سوی پدر خود به استعداد خود مورد بررسی و آزمایش قرار گرفته است. او در نهایت توانایی های خود را برای کمک به دیگران به کار می برد و به عنوان یک شاهزاده تایره وارث تاج و تخت معنای ملکیت را برقرار می کند.

تشیونگ که یک دختر زیبا و مهربان است از جمله شاهدان عینی برای کیوم است و پیوند میان آن دو برای روایت داستان این سریال تلویزیونی اتفاقی جالب و فوق العاده به رخ می کشد. این دو شخصیت اصلی از طریق داستان زندگی خود می خواهند به جامعه کمک کنند و مشکلات اجتماعی و سیاسی را حل کنند.

سریال “باد و ابر و باران” یک ترکیب جذاب از تاریخ، عشق، علم و فلسفه است که با بازیگران مجرب و داستان جذاب خود تماشاگران را به خود جذب می کند. این سریال با دوبله فارسی توسط شبکه های تلویزیونی ایرانی منتشر شده و توجه بخش زیادی از مخاطبان را به خود جلب کرده است.

Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *