
سریال «آن برند با جیمی فالون» یک برنامه رقابتی تبلیغاتی است که جیمی فالون و بوزوما سنت جان، ۱۰ شرکتکننده خلاق از سراسر آمریکا را به عنوان کارکنان آژانس تبلیغاتی “آن برند” استخدام میکنند و آنها را در چالشهای بازاریابی برای برندهای بزرگ مانند دانکین دوناتس، مارشالز و ساوتوست ایرلاینز به رقابت میاندازند؛ هر قسمت شامل ایدهپردازی، تولید تبلیغات، جینگلهای موسیقی و کمپینهای خلاقانه است و برنده با اجرای ایدهاش، فرصت واقعی تبلیغاتی میگیرد. منتقدان برای انرژی جیمی فالون، اجراهای خلاقانه شرکتکنندگان و ترکیب سرگرمی با آموزش بازاریابی تحسین کردهاند و آن را به عنوان یک شو پرانرژی و الهامبخش توصیف کردهاند، هرچند برخی تبلیغات برندمحور را بیش از حد تبلیغاتی و رقابتها را گاهی سطحی دانستهاند.

دیدگاهها