در مستند پپسی، جت من کجاست؟ Pepsi Where’s My Jet 2022 در اواسط دهه 1990 میلادی، پپسی یک سری آگهی را با هدف تبلیغ محصولات خود پخش کرد. طبق این سیستم، خرید محصولات پپسی به مشتریان این امکان را میداد تا امتیازاتی را جمعآوری کنند که میتوان از آن برای ادعای جوایزی مانند تیشرت یا عینک آفتابی استفاده کرد. در این میان یک آگهی تبلیغاتی نشان میداد که جایزه هفت میلیون امتیاز، یک جت جنگنده است. در ادامه جوانی به نام جان لئونارد یک دانشجوی 21 ساله در سال 1996 میلادی با دیدن این آگهی تلاش میکند تا با جمع آوری امتیاز این جت را به دست آورد اما در نهایت زمانی که درخواست خود را برای پپسی فرستاد، آنها درخواست او را رد کرده و ادعا کردند که این تبلیغ تنها یک شوخی بوده است و…
دیدگاهها