دانلود سریال شوخی کردن با دوبله فارسی | Kidding

  • خلاصه داستان: در این سریال جیم کری نقش جف ملقب به آقای پیکلز را ایفا می‌کند. یکی از شخصیت‌های کارتونی مورد علاقه‎ی کودکان که نماد مهربانی و عقل و خرد است و تاثیر خیلی زیادی روی ذهن افرادی که با این شخصیت بزرگ شده‌اند گذاشته است. اما زمانی که این کاراکتر به همراه خانواده‌اش به سمت فروپاشی می‌روند ، هیچ داستان افسانه‌ای یا حکایت یا راهنمایی پیدا نمی‌شود تا او را…

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال “شوخی کردن” یک مجموعه تلویزیونی کمدی و درام است که توسط دیوید گریین بایر ساخته شده است. این سریال در مورد یک مجری برنامه کودکانه به نام جف پیکسلی است که در حال تلاش برای نگه داشتن شخصیت خوب خود و همچنین مواجه شدن با مشکلات خانوادگی و شخصیت های مختلف است.

    در طول سریال، جف به طور همزمان با مشکلات زندگی خود و همچنین تلاش برای نگه داشتن اخلاقیات و ارزش های خود در مقابل فشارهای بیرونی روبرو می شود. او باید با مسائلی مانند جدایی همسر و مرگ فرزندش مواجه شود و در عین حال تلاش کند تا شخصیت محبوب و شاداب خود را حفظ کند.

    این سریال با بازی جیم کری، فرانک لانجلا و جودی گریر به تصویر کشیده شده است و با داستانی فراوان و بازی های با کیفیت، توانسته است جذابیت و جلب توجه بسیاری از تماشاگران را به خود اختصاص دهد.

    سریال “شوخی کردن” با دوبله فارسی نیز در دسترس است و توانسته است تعداد زیادی از مخاطبان در ایران را به خود جلب کند. این سریال با ترکیبی از درام و کمدی موفقیت زیادی را به دست آورده است و می تواند گزینه خوبی برای تماشاخانه های ایرانی باشد.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *