دانلود سریال Giri/Haji با دوبله فارسی

  • خلاصه داستان: داستان درباره کنزو موری یک کارآگاه اهل توکیو می باشد. کنزو در جستجوی برادرش یوتو که قبلاً تصور می شد مرده، به لندن سفر می کند.یوتو متهم به قتل برادرزاده یک عضو یاکوزا است که در نتیجه، از سمت یاکوزا تهدید می شود.هنگامی که کنزو به لندن که برای او نا آشناست سفر می کند تا بفهمد آیا برادرش واقعاً زنده و …

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال Giri/Haji یک سریال تلویزیونی جذاب و پرطرفدار است که توسط شبکه BBC انگلستان تولید شده است. این سریال که ابتدا در سال ۲۰۱۹ پخش شد، به سرعت توانست توجه بسیاری از بینندگان را به خود جلب کند و در سراسر جهان شهرت و محبوبیت زیادی کسب کرد. Giri/Haji یعنی شرم و حرمت به زبان ژاپنی و داستانی جذاب و پرماجرا است که درباره‌ی یک پلیس ژاپنی به نام کنزو موری و سفری ماجراجویانه‌اش به لندن می‌باشد.

    داستان این سریال درباره‌ی یک افسر پلیس ژاپنی است که به دنبال برادر گمشده‌اش به لندن می‌رود و در این سفر با یک مأمور لندنی به نام سارا پندر همکاری می‌کند تا راز این ماجرا را بفهمد. این سفر باعث می‌شود تا او به دنیای تاریک جنایت و فساد لندن فرو برود و با چالش‌های جدیدی روبرو شود.

    از ویژگی‌های جذاب این سریال می‌توان به داستان فوق‌العاده، بازی هنرمندان برجسته، فضای تیراندازی زیبا و کارگردانی عالی اشاره کرد. همچنین دوبله فارسی این سریال به زیبایی و حرفه‌ایترین شکل ممکن صورت گرفته است که این امر باعث شده تا بینندگان ایرانی نیز از این سریال لذت ببرند.

    سریال Giri/Haji یک اثر هیجان‌انگیز و جذاب است که حتماً توصیه می‌شود تا همه‌ی علاقه‌مندان به داستان‌های پرماجرا و هیجان‌انگیز آن را تماشا کنند.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *