دانلود سریال دفتر حقوقی با دوبله فارسی The Firm

  • خلاصه داستان: این سریال یک خط کلی داستان دارد که درباره چند وکیل دادگاه است که دفتری حقوقی را اداره می کنند و به ناگاه درگیر ماجرایی جنایی می شوند و …

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال “دفتر حقوقی” یک سریال تلویزیونی جذاب و مهیج به کارگردانی دیوید سترایزن و ستارگانی همچون جاشوا لوک، مالینا کاناکاریدس و جیم بیلوشی است. این سریال بر اساس رمانی با همین نام از جان گریشام می‌باشد و داستان یک وکیل جوان به نام میتش مک‌دیرمید را روایت می‌کند که پس از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه حقوق، وارد یک شرکت حقوقی می‌شود.

    میتش در این شرکت متوجه فساد و تبانی می‌شود و سعی می‌کند این موضوع را برملا کند. او در این راه با مشکلات و موانع زیادی روبه‌رو می‌شود و باید برای نجات خود و دفاع از حقوق مشتریانش تلاش کند.

    سریال “دفتر حقوقی” با جذابیت داستان و بازی های بازیگران، توانسته است مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. این سریال برای دیدن در هر سن و ساختار جامعه‌ای مناسب است و با دوبله فارسی نیز در دسترس مخاطبان ایرانی قرار دارد. اگر علاقه‌مند به دیدن سریال‌های هیجان‌انگیز و حقوقی هستید، حتما” دفتر حقوقی” را از فروشگاه‌های آنلاین یا سایت‌های معتبر دانلود کنید و از تماشای آن لذت ببرید.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *