دانلود انیمه ساخته شده در ابیس با دوبله فارسی Made in Abyss

  • خلاصه داستان: داستان این انیمه در مورد دختر یتیمی به اسم ریکو است، که روزی حین کاوش و جستجوی یک غار روباتی را پیدا میکند که همانند پسربچه ی یک انسان است. او پا به دنیایی پر از غارها، موجودات عیجب و غریب و چاله هایی عظیم به نام آبیس می گذارد.

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    انیمه “Made in Abyss” یک سریال ژاپنی است که بر اساس مانگایی با همین نام ایجاد شده است. این سریال، داستان دختر جوانی به نام ریکو را روایت می‌کند که به دنبال مادر گم‌شده‌اش در یک حفره عمیق به نام Abyss می‌گردد.

    این انیمه با داستان جذاب و شخصیت‌های زیبا، دنیایی فانتزی و پرماجرا را به تصویر می‌کشد. به همین دلیل، “Made in Abyss” توانسته است مخاطبان زیادی را به خود جذب کند و از محبوبیت بالایی برخوردار است.

    دوبله فارسی این انیمه نیز در دسترس قرار گرفته است که این امر به دوستداران انیمه‌های ژاپنی این امکان را می‌دهد تا از داستان زیبا و هیجان‌انگیز “Made in Abyss” لذت ببرند.

    اگر به دنبال یک انیمه جذاب و ماجراجویی هستید که همراه با دوبله فارسی برایتان در دسترس باشد، “Made in Abyss” گزینه‌ی بسیار مناسبی است. این انیمه با طراحی زیبا و داستان مهیج، می‌تواند ساعات خوشی را برای شما فراهم کند و تجربه‌ی لذت‌بخشی را برایتان به ارمغان بیاورد.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *