دانلود سریال دور با دوبله فارسی Away

  • خلاصه داستان: سریال Away داستان حماسه‌ای عاشقانه و در عین حال هیجانی از نهایت تلاش انسان برای زنده ماندن را روایت می‌کند. اِما گرین، فضانورد آمریکایی است که در اولین مأموریت فرستادن انسان به مریخ، رهبری این تیم را بر عهده می‌گیرد و به‌دنبال این انتخاب، او مجبور به ترک شوهر و دختر نوجوانش است که در این دوره بیشتر از هر زمان دیگری به وی نیاز دارند. مأموریت اِما گرین بسیار سخت و طاقت‌فرسا خواهد بود و…

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال “دور” یک مجموعه تلویزیونی علمی-تخیلی درام است که در سال 2020 توسط Netflix منتشر شد. این سریال به کارگردانی ادوارد زویک و محصول مشترک آمریکا و انگلستان می‌باشد.

    این سریال در مورد یک گروه از فضانوردان بین المللی است که برنامه دارند برای یک مأموریت فضایی به مریخ بروند. داستان اصلی سریال بر روی کاپیتان سرخوش تاش می‌کند که بیماری دخترش به این اندازه پیشرفت می‌کند که ممکن است عمر او را درمان‌پذیر نکند و او را وادار به گذاشتن مأموریت می‌کند.

    سریال “دور” دارای بازیگرانی مطرح مانند هیلاری سوانک، جاش چارلز، تالو لین و ریمو تیمی می‌باشد. این سریال پس از انتشار، با استقبال خوبی روبرو شد و توانست مخاطبان زیادی را به خود جذب کند.

    در حال حاضر این سریال در دسترس‌های مختلف برای دانلود موجود است و دوبله فارسی نیز ارائه شده است. اگر شما علاقه‌مند به دیدن یک مجموعه تلویزیونی علمی-تخیلی هیجان‌انگیز هستید، می‌توانید سریال “دور” را با دوبله فارسی به زبان مادری خود تماشا کنید و از داستان فوق‌العاده و بازی هیجان‌انگیز بازیگران لذت ببرید.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *