سریال “رازهای خریداران سوپرمارکت” با حضور دنیس ون اوتن، به بررسی این موضوع میپردازه که چطور گروه کوچیکی از خریداران سوپرمارکتها تصمیم میگیرن چه محصولاتی به قفسههای فروشگاهها راه پیدا کنه و توی سبد خرید میلیونها خریدار بریتانیایی قرار بگیره. این مستند چهار قسمتی که از ۱۴ آوریل ۲۰۲۵ توی Channel 4 پخشش شروع شده، دنیس رو نشون میده که با خریداران فعلی و سابق از بزرگترین زنجیرههای سوپرمارکت بریتانیا، از فروشگاههای تخفیفی مثل آلدی و لیدل تا خواربارفروشیهای لوکس مثل ویترز، ملاقات میکنه. هر قسمت، مثل اپیزود اول که به پشت صحنه نانوایی، پنیر، اسموتیها و قهوه رایگان ویترز میپردازه یا اپیزود دوم که رقابت آلدی و لیدل رو کاوش میکنه، تاکتیکهای خریداران برای پیشبینی تقاضا و روندهای جدید رو فاش میکنه. این سریال که توسط Firecrest Films تولید شده، با سبک کنجکاو و صمیمی دنیس، اطلاعات مفیدی به خریداران میده تا انتخابهای هوشمندانهتری داشته باشن، بدون اینکه بخواد عادتهای خرید رو قضاوت کنه. نقدها میگن این برنامه با ۱.۴ تا ۱.۶ میلیون بیننده از پروژههای قبلی دنیس، هم سرگرمکنندهست و هم آگاهیبخش.
دیدگاهها