غول های عصر یخبندان با دوبله فارسی – سرزمین خرس های غار

توضیحات : دو و نیم میلیون سال پیش زندگی بر روی سیاره زمین، با چالشی جدید روبرو شد. گستره عظیمی از نیمکره شمالی، در زیر توده‌ای از یخ به ضخامت 3000 متر، فشرده شد. اکنون خارج از لایه همیشه منجمد زمین، از ژرفای تاریکترین غارها و در میان شن های بیابان های نامهربان، بقایای شگفت آور غول ها مدفون شده است. هیولاهایی عظیم، درندگان هراس‌آور و بعضی از عجیب‌ترین جانورانی که تا کنون بر روی کره زمین گام نهاده اند.‌
با استفاده از آخرین پیشرفت های دانشِ بشری ما اکنون می‌توانیم به این جانوران جان ببخشیم، کاری که هیچگاه پیش از این امکان نداشت. با کمک آنها ما می توانیم، در زمان به عقب برگردیم و شکوه گمشده ی آن دوران اسرار آمیز را مرور کنیم. می‌توانیم داستان این موجودات بزرگ جثه را در آن زمان که یخ دنیای آنها را متحول می‌ساخت، بازگو کنیم.

ورود به سایت اصلی

نقد و بررسی

مستند “خرس های غار” یک مستند بسیار جذاب و معرفی کننده از زندگی حیوانات ماقبل تاریخ است. این مستند با استفاده از تصاویر زیبا و توضیحات جذاب، ما را به دوران یخبندان می برد و قصه ای فراموش شده از گذشته را برای ما دوباره زنده می کند. این مستند به واقعیت ها و دانش جدیدی که از زندگی حیوانات ماقبل تاریخ پیدا شده، پرداخته و با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته، به ما این امکان را می دهد تا به عقب برگردیم و زمان را مرور کنیم. اگر دوست دارید دنیای ماقبل تاریخ را بشناسید، این مستند را حتما ببینید.

Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *