سریال برادران سان The Brothers Sun با زیرنویس فارسی

ورود به سایت اصلی

نقد و بررسی

“برادران سان” سریالی تلویزیونی در ژانر درام محصول سال ۱۹۷۶ است. این سریال بر اساس داستان واقعی دو برادر به نام‌های کریس و جرسی سان از خانواده‌ای چینی‌تبار که در شرق آشتیگهی آمریکا زندگی می‌کنند، ساخته شده است. «برادران سان» توسط محصول کنندگان آدبی، کتاب و زبانشناسی گرنت تین، فرانسیس جیمز و جیم فرانکلین ساخته شد. از ستارگان این سریال می‌توان به جیمی وانگ، مای وانگ، باربارا لوو و راسل وو اشاره کرد.

داستان “برادران سان” در مورد دو برادر به نام‌های کریس و جرسی سان است که پس از اسکاندالی که خانواده آن‌ها را در گرو انزوا قرار داده بود، تصمیم به ساخت یک آشتیگهی در شرق آشتیگهی گرفته‌اند. آن‌ها با مشکلات مختلفی روبرو شده و با وجود تمامی دشواری‌ها سعی در حفاظت از هویت و فرهنگ خانواده‌شان دارند. این سریال موفقیت‌آمیزی بوده و در طول سال‌ها طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است.

سریال “برادران سان” با زیرنویس فارسی در دسترس قرار دارد که به تماشاگران ایرانی این امکان را می‌دهد تا داستان این سریال جذاب را به زبان مادری خود تماشا کنند. این سریال با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و خانوادگی، به تبلیغ ایده‌های توازن، تعالی و روابط بین افراد می‌پردازد و خود را به یکی از سریال‌های محبوب و ماندگار تلویزیونی اعلام کرده است.

Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *