در توان طبیعت با دوبله فارسی – نیوزلند

توضیحات : مستند ‘در توان طبیعت’، برنده‌ی جایزه بهترین مستند تلویزیونی آسیا در سال ۲۰۱۱ و نمایشی از قدرت تکامل است؛ کشف نیروهای شگفت‌انگیزی که منجر به شکل‌گیری حیات بر روی کره زمین و شکوه غیرمنتظره آن هستند.
این مجموعه مهیج و زیبا هم مستندی است علمی و پیشرفته و هم برنامه‌ای است دیدنی از تاریخ طبیعت. این مستند شما را با دنیای عجیبی آشنا می‌کند؛ مناطقی که گویا از قانون طبیعت در آنها خبری نیست. شش زیستگاه خارق‌العاده برروی این سیاره خاکی وجود دارند که با ترکیب نیروهای زمین‌شناسی و اقلیمی منجر به تکامل حیات در آن مناطق شده‌اند.

ورود به سایت اصلی

نقد و بررسی

مستند “در توان طبیعت” یک مجموعه مستند پرطرفدار و زیبا است که به شیوه‌ی علمی و پیشرفته به ما قدرت تکامل و تأثیرات طبیعت را نشان می‌دهد. این مستند با زیبایی‌های بصری و شگفت‌انگیزی‌های علمی، بیننده را با مناظر و حقایقی غیرمنتظره از جهان طبیعت آشنا می‌کند. با پیوستن نیروهای زمین‌شناسی و اقلیمی، شش زیستگاه خارق‌العاده برروی زمین به وجود آمده‌اند که حیات بی‌شماری در آنجا شکل گرفته است. این مستند نه تنها برای طبیعت‌دوستان و علاقه‌مندان به علم جذاب است، بلکه به همه‌ی افراد علاقه‌مند به دیدن چیزهای جدید و شگفت‌انگیز مناسب است.

Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *