دانلود سریال Zom 100: Bucket List of the Dead با دوبله فارسی

خلاصه داستان: در آپارتمانی که بیشتر به آشغال‌دونی شبیهه، آکیرا تندو ۲۴ ساله درحال تماشای یک فیلم زامبی‌ای با چشمانی بدون زندگی و پر از حسادته. بعد از اینکه سه سال سخت رو در شرکتی همش از اون سوءاستفاده می‌کردن، روان اون تیکه و پاره شده. اون حتی جرأت اینکه به همکار زیباش اوتوری عشقش رو اعتراف کنه. اما یک روز اون صاحبخونه‌ش رو می‌بینه که درحال خوردن ناهاره، و ناهارش یکی دیگه از مستاجرهای اون آپارتمانه! زامبی‌ها مثل…

ورود به سایت اصلی

نقد و بررسی

سریال Zom 100: Bucket List of the Dead یک انیمه ژاپنی است که به تازگی با دوبله فارسی منتشر شده است. این سریال در ژانر اکشن، ترسناک و کمدی قرار دارد و داستانش در مورد یک جوان به نام آیومی است که پس از یک حادثه هولناک، جزو انسان‌های زامبی شده است.

در این سریال، آیومی تصمیم می‌گیرد که قبل از تبدیل شدن به کامل زامبی، یک لیست از کارهایی که می‌خواهد انجام دهد تهیه کند. این لیست شامل انجام کارهایی است که قبل از اتفاق ناگوار، آرزو داشته و به تعویق انداخته بود. آیومی در این راه با دوستان جدیدی آشنا می‌شود و با شیوه‌های مختلف مواجه می‌شود.

این سریال با استفاده از ترکیبی از اکشن و کمدی، توانسته است مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. دوبله فارسی این سریال به عنوان یک انتخاب خوب برای علاقمندان به این دسته از انیمه‌ها مطرح شده است و می‌تواند برای تماشای خانوادگی نیز مناسب باشد.

سریال Zom 100: Bucket List of the Dead با داشتن داستان جذاب و شخصیت‌های جذاب، می‌تواند یک تجربه سرگرم‌کننده برای علاقمندان به انیمه‌های زامبی و اکشن باشد. توصیه می‌شود که علاقمندان به این دسته از سریال‌ها، این انیمه جذاب را از منابع قانونی دانلود کنند و از تماشای آن لذت ببرند.

Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *