دانلود سریال Zom 100: Bucket List of the Dead با دوبله فارسی

  • خلاصه داستان: در آپارتمانی که بیشتر به آشغال‌دونی شبیهه، آکیرا تندو ۲۴ ساله درحال تماشای یک فیلم زامبی‌ای با چشمانی بدون زندگی و پر از حسادته. بعد از اینکه سه سال سخت رو در شرکتی همش از اون سوءاستفاده می‌کردن، روان اون تیکه و پاره شده. اون حتی جرأت اینکه به همکار زیباش اوتوری عشقش رو اعتراف کنه. اما یک روز اون صاحبخونه‌ش رو می‌بینه که درحال خوردن ناهاره، و ناهارش یکی دیگه از مستاجرهای اون آپارتمانه! زامبی‌ها مثل…

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال Zom 100: Bucket List of the Dead یک انیمه ژاپنی است که بر اساس مانگایی به همین نام ساخته شده است. این سریال در ژانر اکشن، ترسناک و کمدی قرار دارد و داستان زندگی یک جوان به نام Akira Tachibana را روایت می‌کند.

    داستان این سریال در دنیایی پس از ظهور زامبی‌ها اتفاق می‌افتد. Akira Tachibana که زیرفرمانده سابق نیروی هوایی ژاپن بوده است، اکنون یک کارمند اداری است و زندگی بسیار معمولی‌ای دارد. اما یک روز، او متوجه می‌شود که دنیا توسط زامبی‌ها تسخیر شده است و باید برای بقا بجنگد.

    در طول داستان، Akira Tachibana با دوستان جدیدی آشنا می‌شود و آن‌ها با هم تصمیم می‌گیرند که لیستی از کارهایی که می‌خواهند قبل از فوت خود انجام دهند (Bucket List) تهیه کنند و در عین حال برای زنده ماندن در یک دنیای پر از خطر و مخاطرات تلاش کنند.

    این سریال با خلاقیت و ترسناکی که دارد، توانسته است مخاطبان زیادی را به خود جذب کند و با دریافت امتیازات بالا از منتقدان، توانسته است جایگاه ویژه‌ای در بین سریال‌های انیمه برای خود به اشغال کند.

    سریال Zom 100: Bucket List of the Dead با دوبله فارسی در دسترس است و علاقمندان می‌توانند این انیمه جذاب را از منابع معتبر دانلود و تماشا کنند.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *