دانلود سریال Time با دوبله فارسی

خلاصه داستان: اریک یک افسر زندان است که سعی می کند از کسانی که مسئولش هستند محافظت کند. هنگامی که یکی از خطرناک ترین زندانیان ضعف خود را شناسایی می کند، اریک با انتخابی غیرممکن بین اصول خود و عشق به خانواده اش روبرو می شود.

ورود به سایت اصلی

نقد و بررسی

سریال “Time”، یک مینی‌سریال درام و جنایی است که به تازگی با دوبله فارسی در دسترس قرار گرفته است. این سریال به نویسندگی و کارگردانی لوسی کراجی و با بازی اسمیت-کیلدایی و جیمس نورتون ساخته شده است.

داستان این سریال درباره‌ی یک مرد به نام “مارک کبوت” است که به جرم قتل به زندان محکوم شده است. او بعد از زندان، تصمیم می‌گیرد با تلاش و تحقیقاتش برای پاکسازی نام خود و رسیدن به عدالت، به قلمرو جنایی دامن بزند. در این مسیر، او با فساد و ظلم نظامی و اداری مواجه می‌شود و…

این سریال با داستان جذاب و پرماجرا، توانسته است توجه بسیاری از بینندگان را به خود جلب کند. دوبله فارسی این سریال همچنین امکان دسترسی و درک بهتر برای بینندگان ایرانی را فراهم کرده و این امکان را به آن‌ها می‌دهد تا به راحتی از این اثر هنری لذت ببرند.

با توجه به جذابیت و محبوبیتی که این سریال به دست آورده است، توصیه می‌شود تا علاقمندان به داستان‌های برای مهیج و جذاب، این اثر هنری را از دست ندهند و از دانلود و تماشای آن با دوبله فارسی لذت ببرند.

Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *