دانلود سریال She Would Never Know با دوبله فارسی

ورود به سایت اصلی

نقد و بررسی

«She Would Never Know» یک سریال تلویزیونی کره ای محبوب است که داستانی عاشقانه و جذاب در مورد دو نفر از همکاران یک شرکت آرایشی و بهداشتی را روایت می کند. این سریال تلویزیونی توسط کیم هان سول و چیائو یون کی ستاره ایفا می شود و توسط مانی جانگ کیم و نمایشگر جوان نویسنده می شود.

در این سریال، ایریس (کیم هان سول) یک کارمند جوان و مشتاق است که به عنوان یک دستیار در بخش بازاریابی شرکت آرایشی و بهداشتی «KLAUS» کار می کند. ایریس در آرزوی ارتقا به یک مدیر بازاریابی است و برای رسیدن به این هدف، هر کاری می کند. اما به زمانی که یک دانشجوی جدید به نام آنو جونگ (چیائو یون کی) وارد می شود، همه چیز تغییر می کند.

آنو جونگ با استعداد، زیبا و موفق است و ایریس ابتدا به وی آزرده می شود. اما به مرور زمان، با نزدیک شدن به هم، دو دختر جوان به دوستان صمیمی تبدیل می شوند. اما آیا دوستی این دو دختر جوان تنها دوستی است؟ یا عشقی ناگهان به آنها ظاهر می شود که احساساتشان را به چالش می کشد؟

در این سریال دلنشین و هیجان انگیز، شاهد روابط پیچیده و عشق های غیرمنتظره می شویم. با بازیگران برجسته و داستان جذاب، «She Would Never Know» یکی از سریال های پرطرفدار سال است که حتما شما را سرگرم خواهد کرد.

با دوبله فارسی این سریال زیبا، می توانید تمامی اتفاقات و درد و دل های شخصیت های آن را به زبان خودتان به راحتی درک کنید و از تماشای آن لذت برده و در جریان داستان جذاب آن باشید. حتما این سریال را از دست ندهید و از دانلود آن با دوبله فارسی لذت ببرید.

Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *