دانلود سریال Person of Interest با دوبله فارسی

ورود به سایت اصلی

نقد و بررسی

سریال “Person of Interest” یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی در ژانر اکشن، جنایی و درام است که توسط جاناتان نولان و جی. جی. آبرامز ساخته شده است. این سریال برای اولین بار در سپتامبر 2011 به روی آنتن رفته و تا سال 2016 ادامه پیدا کرد.

داستان سریال “Person of Interest” در مورد یک نرم‌افزار هوش‌مصنوعی به نام “سامریتان” است که می‌تواند از طریق دوربین‌های امنیتی و دیگر منابع اطلاعاتی، افراد مختلف را شناسایی و پیش‌بینی کند. همچنین یک برنامه کامپیوتری دیگر به نام “ماشین” وجود دارد که می‌تواند افرادی را که به طور مستقیم به خطر افتاده‌اند، پیش‌بینی و نجات دهد.

در این سریال، شخصی به نام هارولد فینچ و جان ریس که یک نیروی ویژه سابق است، به یک تیم تشکیل‌دهنده ماشین می‌پیوندند و با هم به دنبال جلوگیری از جرم و جنایت می‌روند. آنها در طول سریال با موارد گوناگونی روبرو می‌شوند و روایت قصه به شکلی جذاب و پرهیج ادامه پیدا می‌کند.

این سریال با بازی بازیگرانی همچون جیمز کاویزل، مایکل امریکولی، تارا پاتریک، ساره شاهی و آمی آکر به مخاطبان جذابیت بخشیده است. همچنین دوبله شده به زبان فارسی نیز برای علاقه‌مندان قابل دسترسی است.

با دانلود سریال “Person of Interest” با دوبله فارسی، شما نیز می‌توانید از داستان هیجان‌انگیز و ماجراجویی این مجموعه لذت ببرید و به دنیای پرفراز و نشیب افراد شجاع و قهرمان این سریال هیجان‌انگیز را بشناسید.

Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *