دانلود سریال MotherFatherSon با دوبله فارسی

ورود به سایت اصلی

نقد و بررسی

سریال MotherFatherSon، یک مینی‌سریال درام و هیجان‌انگیز محصول ۲۰۱۹ بریتانیا است که به تازگی با دوبله فارسی بر روی شبکه‌های ماهواره‌ای منتشر شده است. این سریال تلویزیونی توسط تام رابینسون ساخته شده و در کشورهای مختلف با استقبال عمومی مواجه شده است.

داستان سریال MotherFatherSon درباره‌ی‌یک خانواده ثروتمند و قدرتمند است که توسط سه نفر اصلی تشکیل شده است. پسر خواننده خانواده‌ی میلیونر، در پی یک سرنوشت نامعلوم می‌رود و به دنبال پدرش می‌گردد. در میان این ماجراها، مادر و همسر او نیز به مشکلات خاص خود بر می‌خورند و فاصله‌ی بین این خانواده‌ی پیچیده بیشتر و بیشتر می‌شود.

بازیگران برجسته‌ی این سریال اعم از ریچارد جیر، هلن میرن، بیلی هاول، پاول بیتنی، سارا لانکشایر و… عملکرد بی‌نقصی داشته‌اند و بازی‌هایشان واقعیت و دردسرهای قهرمانانه خانواده‌ی “ریچاردسون” را به تصویر می‌کشند.

MotherFatherSon یک سریال جذاب و هیجان‌انگیز است که به تصویر نقش اهمیت خانواده و پیامدهای انقلاب‌های زندگی مدرن روی خانواده‌ها را می‌کشد. این سریال روانشناسی عمیقی را بر روی تباهی و ویرانی روابط خانواده‌ها نشان می‌دهد و با القای تفکراتی عمیق در زبان روایت واقعیتی به پیش روی بیننده قرار می‌گیرد. به نظر می‌رسد که MotherFatherSon با استعداد خود موفق به جلب توجه بسیاری از بینندگان شده و بدون شک جزو بهترین سریال‌های دهه اخیر محسوب می‌شود.

Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *