دانلود سریال Mobile Suit Gundam: Iron-Blooded Orphans

خلاصه داستان: ۳۰۰ سال پس از جنگ بین انسان ها و ربات ها، گروهی از سربازان نوجوان بعد از آغاز شورش علیه کسانی که به آنها خیانت کرده اند، تصمیم می گیرند تا سازمان امنیتی خود را تاسیس کنند و…

ورود به سایت اصلی

نقد و بررسی

سریال Mobile Suit Gundam: Iron-Blooded Orphans یکی از محبوب‌ترین سریال‌های انیمه ژاپنی است که به وسیله باندای نامکو پیکچرز تولید شده است. این سریال در ژانر اکشن، ماشین‌های جنگی و درام می‌باشد و دارای دو فصل با ۵۰ قسمت است.

داستان این سریال در زمان بعد از بحران اقتصادی و اجتماعی در عصر انسانی در آینده روایت می‌شود. در این داستان دو جوان به نام‌های میکا و اورغن به مبارزه با فساد و بی‌ثباتی در جوامع بشری می‌پردازند. آن‌ها با تشکیل گروهی به نام “تهاجم به قلمرو آیتا”، سعی در خودکفایی و بهبود شرایط زندگی برای خود و دیگر افراد می‌کنند.

اگر علاقه‌مند به انیمه‌ها و داستان‌های اپیک با گرافیک بالا هستید، این سریال را از دست ندهید. شخصیت‌های جذاب، ماشین‌های جنگی بی‌نظیر و داستان پر از ماجراهای مهیج، این سریال را برای تماشاحت لذت‌بخش کرده است. سریال Mobile Suit Gundam: Iron-Blooded Orphans را می‌توانید از منابع دیجیتالی دانلود و تماشا کنید.

Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *