دانلود سریال It’s Okay to Not Be Okay با دوبله فارسی

  • خلاصه داستان: داستان درباره مردی که در بخش روانپزشکی مشغول به کار است و زنی با اختلال شخصیت ضد اجتماعی ، که نویسنده محبوب کتابهای کودکان است.

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    « دانلود سریال It’s Okay to Not Be Okay با دوبله فارسی »

    سریال “It’s Okay to Not Be Okay” یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین سریال‌های دنیای تلویزیون است که توانسته است با داستان جذاب و بازی های با استعداد بازیگران خود مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند. این سریال کره‌ای به کارگردانی “پارک شین وو” و نویسندگی “جو سوک هی” به نمایش در آمده است.

    داستان سریال درباره‌ی یک مرد به نام مون کانگ‌تافان است که به عنوان یک خانه‌گرد نوجوانان فعالیت می‌کند. او به عنوان یک انسان بی گناه و بی‌گناه شناخته می‌شود. سپس نویسنده‌ای به نام کو مون‌یونگ، که یک بخشی از مون‌کانگ‌تافان است به داستان دختری به نام آن می گویند که برای خطاب به افراد در داستانهای بعدی استفاده می‌کنند و دختری است که هیکل سالمی ندارد و تا کنون در تمام عمر خود هیچگاه رفته به مهدکودک نشده است. او همچنین سختی‌های زیادی را تجربه کرده، ولی امید و آرزوهای بزرگی برای زندگی دارد.

    در این سریال، ما با به روایت زیبایی از مעسی و غم مواجه می‌شویم. نویسنده و کارگردان با زوایای مختلف داستان، به ما نشان می‌دهند که همه‌ی ما احساساتی داریم و این احساسات می‌توانند ما را به سوی موفقیت یا شکست هدایت کنند. این سریال با ایجاد نقش‌ها و تصاویر زیبا و موسیقی جذاب خود ما را به دنیای عجیب و زیبایی می‌برد که به وضوح نشان می‌دهد که افراد مختلف مشکلات مختلفی دارند و این اتفاق عادی‌ترین چیزی است که می‌تواند در زندگی اتفاق بیفتد.

    این سریال با دوبله فارسی برای دانلود در دسترس است و توصیه می‌شود تا هر کسی که به داستان‌های جذاب و انسانی علاقه‌مند است این سریال را از دست ندهد.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *