دانلود سریال Counterpart با دوبله فارسی

ورود به سایت اصلی

نقد و بررسی

سریال Counterpart یکی از محصولات جذاب و مورد استقبال شبکه اچ‌بی‌او می‌باشد که در سال ۲۰۱۷ به روی آنتن رفت. این سریال داستانی علمی-تخیلی و هیجان انگیز دارد که با بازیگری های برجسته‌ی جی.کی.سیمونز، نایمه‌آتنی و برندان گلیسن ارائه شده است.

داستان سریال Counterpart درباره‌ي یک مامور است که در یک سازمان مخفی به نام اداره اسراری اشتغال دارد. این سازمان به واسطه یک تکنولوژی پیشگامانه‌ی پلاتفرم بتن نسخت دوم، افراد را با دو دنیای موازی آشنا می‌سازد. در این دو دنیا، هر فرد یک نسخه از خودش دارد که بسیاری از ویژگی ها و سیره حیات او با یکدیگر متفاوت است.

این سریال با ترکیب جذابی از رازآلودی، معمای انسانیت و داستان های پیچیده، مخاطبان خود را به سرزمینی سرگرم‌کننده و متفاوت می‌برد. همچنین طرفداران تمامی سبک های علمی-تخیلی و هیجان‌انگیز، با تماشای این سریال به یک تجربه بصری منحصر به فرد دست پیدا می‌کنند.

به لطف دوبله فارسی، این سریال برای بینندگان فارسی زبان نیز در دسترس است. می توانید این سریال جذاب را با دوبله کیفیت بالا و دیدنی از سایت‌ها و لینک های معتبر دانلود کرده و به تماشای آن لذت ببرید. مناسب است که این سریال را به هیجان و جذابیت آن یک فرصت دهید و به جهان پیچیده و متفاوتی که Counterpart ارائه می دهد، سفر کنید.

Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *