دانلود سریال 6 ابرقهرمان با دوبله فارسی Big Hero 6: The Series

خلاصه داستان: هیرو در حال حاضر با چالش جدیدی در موسسه فناوری سانفرانوسویو مواجه است با چالش های بزرگی که در زمینه تحصیلات دانشگاهی وجود دارد، در خارج از محوطه دانشگاه هم در معرض چالش های بزرگی قرار گرفته است…

ورود به سایت اصلی

نقد و بررسی

سریال “6 ابرقهرمان” یک انیمیشن تلویزیونی ایالات متحده آمریکا است که بر اساس فیلم انیمیشنی موفق “بیگ هیرو 6” ساخته شده است. این سریال توسط مارک مک سوینی و باب شول هیل نوشته و توسط والت دیزنی پیکچرز انیمیشن استودیو تولید شده است.

سریال “6 ابرقهرمان” داستانی ماجراجویانه و هیجان انگیز دارد که درباره یک گروه از دانشجویان نابغه است که تصمیم می‌گیرند تا به عنوان ابرقهرمان‌ها به شهرشان، سان فرانسویسکو، کمک کنند. این گروه از دانشجویان شامل هیرو همادا، فرد اصلی داستان و سازنده یک روبات پرقدرت است.

یکی از ویژگی‌های جالب این سریال، دوبله فارسی آن است که به کمک بازیگران فارسی‌زبان انجام شده و این امکان را برای مخاطبان فارسی زبان فراهم می‌کند تا داستان هیجان انگیز “6 ابرقهرمان” را به زبان مادری خود تماشا کنند.

سریال “6 ابرقهرمان” با استقبال خوبی از سوی مخاطبان و منتقدان مواجه شده است و توانسته است جایگاه خود را در بین بهترین سریال‌های انیمیشنی تلویزیونی به دست آورد. اگر شما هم دوست دارید سریال‌های انیمیشنی هیجان انگیز را تماشا کنید، قطعا سریال “6 ابرقهرمان” یک انتخاب عالی برای شما خواهد بود.

Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *