دانلود سریال یک روز خوب برای سگ بودن با دوبله فارسی A Good Day to Be a Dog

خلاصه داستان: خانواده هان هه نسل هاست که نفرین شده اند. این نفرین باعث می شود که او پس از بوسیده شدن، به مدت شش ساعت در نیمه شب تبدیل به سگ شود. پس از آن او دوباره به ظاهر اولیه خود برمیگردد؛ اما این رویه تا زمانی که بوسه دوم را در ظاهر سگی خود دریافت نکند، ادامه میابد. در این میان هان هه تصادفی پسری را می بوسد که از سگ ها می ترسد…


ورود به سایت اصلی

نقد و بررسی

سریال “یک روز خوب برای سگ بودن” یک سریال کره ای است که با نام اصلی A Good Day to Be a Dog شناخته می شود و به تازگی با دوبله فارسی برای دانلود در دسترس قرار گرفته است. این سریال از ژانر عاشقانه و کمدی است و درباره یک زن جوان به نام لولا است که به دلیل یک جادوگر تبدیل به سگ می شود.

لولا یک زن جوان است که در زندگی خود با مشکلاتی مواجه است و برای فرار از این مشکلات به دنبال یک جادوگر می گردد. اما به جای رفع مشکلاتش، جادوگر او را به یک سگ تبدیل می کند. از آنجا که لولا از آرزوهایش برای داشتن یک زندگی آسان و خوشبخت دست برنمی دارد، تصمیم می گیرد در قالب یک سگ زندگی خود را ادامه دهد.

در طول داستان، لولا در قالب سگ به دنبال راه حل هایی برای حل مشکلاتش و یافتن عشق و شادی است. او با دیدن دنیای اطرافش از زاویه نگاه سگ، مشکلات خود را با یک دیدگاه جدید می بیند و در نهایت زندگی خود را بهتر می کند.

سریال “یک روز خوب برای سگ بودن” با مضمون جذاب و جالب خود مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده و با دوبله فارسی برای دانلود در دسترس قرار گرفته است. اگر علاقه مند به تماشای یک سریال عاشقانه و کمدی با مضمون جدید هستید، این سریال را از دست ندهید.

Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *