دانلود سریال کربن دگرگون شده با دوبله فارسی | Altered Carbon

خلاصه داستان: این سریال علمی تخیلی از داستانی با قتل، عشق و خیانت صحبت میکند که 300 سال بعد اتفاق های اصلی آن رخ میدهد که بدن انسان قابل تعویض خواهد بود. تاکشی کواکس یکی از سربازان کشته شده دوباره توسط فردی ثروتمند به نام لورنس بانکروفت زنده میشود تا جریان قتل خود بانکروفت را بررسی کند.

ورود به سایت اصلی

نقد و بررسی

سریال “کربن دگرگون شده” یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین سریال‌های علمی-تخیلی است که توسط شبکه نتفلیکس تولید و منتشر شده است. این سریال بر اساس رمانی با همین نام اثر “ریچارد کرگمن” ساخته شده و داستانش در یک دنیای آینده‌نگر متمرکز شده است که فناوری‌های پیشرفته‌ای مانند ازادی قرار گرفتگی و متحول شدن مجدد انسان به ارمغان آورده است.

در دنیای “کربن دگرگون شده”، انسان‌ها قادرند از طریق انتقال ذهن‌شان به بدن‌های مصنوعی و یا “کربن‌های دگرگون شده”، از فناوری های پیشرفته‌ای همچون فضازمان تحلیل شده و ازادی قرار گرفته بهره‌مند شوند. در این دنیا، کشتار و جنایت‌ها در یک جامعه‌ای که از مفهوم مرگ بزرگانه کشیده شده، به سادگی قابل آزادی‌بخشی هستند و بنابراین نگرانی های قانونی و اخلاقی برای این امور وجود ندارد.

غیبت و واضعه حیات بعد از مرگ دوران میانه‌ای را در این دنیا قرار داده‌اند، و اکثر افرادی که از این فناوری بهره‌مند هستند، تنها افراد ثروتمند و قدرتمند هستند که می توانند فریبنده از دنیا جهان کلید بایدتردامشمک دارند.

“کربن دگرگون شده” با چندین جوایز و احترام بسیاری از نمایندگان اتی و آیندگانش برخورد کرده است، این سری الاستخدام اطلاعات شهوانی زیاد جشنواره‌ها و$گیتایزی دیگر همچون گامی گوگند، امی، آیمی‌ها به نما پرده شداست. با توجه به این موفقیت و اعتبار بالایی که برخورد کرده است، بسیاری از هواداران سریال مورد نظر خود را دوست دارند که از دوبله‌فارسی آن بهره‌واردند.

شبکه نتفلیکس، به شدت در پی استفاده از دوبله‌فارسی برای سریال‌های خود است و همچنین در اپلیکیشن خود این امکان را فراخوانده است. به همین منظور، شما می‌توانید این سریال را با دوبله‌فارسی از نتفلیکس دیلدو کرده و لذت برده یحیوان آن‌لاغش سراسری‌کین‌شده خود کنید.

Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *