دانلود سریال کبوتر با دوبله فارسی | Guvercin



  • بازیگران

  • خلاصه داستان: استان سریال کبوتر درباره یک خانواده ترکیه ای است. پدر خانواده به نام اوستا بدیر بعد از 15 سال زندان تازه آزاد شده است. او متهم به قتل بوده البته واقعا قاتل نیست و قتل را برادر خودش با همدستی برادرزن مقتول انجام داده اند اما این موضوع رازی است که کسی از آن اطلاع ندارد. بدیر حالا که آزاد شده می خواهد زندگی اش را از نو بسازد و کارگاهی را که قبلا داشت دوباره فعال کند.

    ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    “کبوتر”، یک سریال درام ترکیه‌ای است که از سال ۲۰۲۰ پخش شده است. این سریال در زمان جنگ جهانی اول و پس از آن روایت می‌شود و داستان عشق و جنگ را در خود جای داده است. شخصیت اصلی سریال یک مرد جوان به نام “آلپ” است که برای انتقام گرفتن از مردی که عشق زندگی او را کشته، به جستجوی او می‌رود.

    این سریال با بازی بازیگران برجسته‌ی ترکیه مانند باران اکسان، دیلان و دیمیت اکباگی و…، همچنین داستان جذاب و پر از اتفاقات، توانسته است مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. همچنین دوبله فارسی این سریال نیز در دسترس قرار گرفته است که این امکان را برای علاقمندان به تماشای سریال با زبان مادری فارسی فراهم کرده است.

    در این سریال علاقه‌مندان به تاریخ و داستان‌های عاشقانه می‌توانند عمق داستان و شخصیت‌های مختلف این سریال را بپردازند و از تماشای آن لذت ببرند. به همین دلیل، دانلود سریال کبوتر با دوبله فارسی می‌تواند یک گزینه بسیار جذاب برای تفریح و سرگرمی باشد.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *