دانلود سریال کافه پیانو به زبان فارسی | Café Piano

  • خلاصه داستان: کافه پیانو قصه دو دوست صمیمی به نام‌های «آوا» و «باران» را روایت می‌کند. ۲ دانشجوی جوان که سال‌هاست در ترکیه زندگی می‌کنند و برای تامین هزینه‌های زندگی خود به دنبال کار می‌گردند. «فریبرز» دوست مشترک آوا و باران است و دخترهای قصه به کمک او با فردی به نام «جهان» آشنا می‌شوند. جهان سال‌ها قبل در کافه‌ای به نام «کافه‌پیانو» با همسرش «پوران» آشنا شده بود و پس از آن، کافه را به عنوان هدیه اولین سالگرد ازدواج برای او خریده بود.ولی پس از چند سال پوران به دلیل بیماری می‌میرد و کافه تعطیل می‌شود. «جهان» شرطی برای دخترها می‌گذارد که اگر موفق به انجام آن بشوند، کافه را بدون دریافت پول به آنها می دهدN/A

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    “کافه پیانو” یک سریال تلویزیونی ایرانی است که به زبان فارسی تولید شده و در سال 1398 پخش شده است. این سریال داستان روابط و تنش‌های اجتماعی و خانوادگی را در یک کافه پیانو به تصویر می‌کشد.

    داستان این سریال در محله‌ای شهری ایرانی اتفاق می‌افتد و شخصیت‌های مختلفی از جامعه را به تصویر می‌کشد. از جمله این شخصیت‌ها می‌توان به موسیقی‌دان‌های پیانو، صاحبان کافه، مشتریان دائمی و پرکار، خواننده‌ها، اهالی جامعه و… اشاره کرد.

    در این سریال، روابط انسانی و مسائل اجتماعی مختلفی مورد بررسی قرار می‌گیرد و تنش‌ها و دغدغه‌های این افراد در قالب یک داستان جذاب و بازیگران حرفه‌ای به تصویر کشیده می‌شود.

    اگر علاقه‌مند هستید تا چگونگی زندگی اجتماعی و فرهنگی مردم ایران را در یک محیط کافه پیانو بررسی کنید، می‌توانید این سریال را به زبان فارسی دانلود کرده و تماشا کنید. این سریال تلویزیونی یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین سریال‌های ایرانی در سال‌های اخیر بوده و موفقیت‌های بسیاری را کسب کرده است.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *