دانلود سریال کافر با دوبله فارسی Godless

خلاصه داستان: در دهه 1880 در غرب آمریکا، فرانک گریفین، رهبر یک باند قانون شکن قاتل، به دنبال روی گود، محافظ سابق می‌گردد. تعقیب و گریز فرانک او را به لا بل، نیومکزیکو می برد – شهری که پس از یک فاجعه معدنی تقریباً به طور کامل توسط زنان ساکن شده است.

ورود به سایت اصلی

نقد و بررسی

سریال “کافر” یک مینی‌سریال آمریکایی در ۷ قسمت است که در سال ۲۰۱۷ توسط شبکه نتفلیکس منتشر شد. این سریال به‌کارگردانی اسکات فرانکلین و نویسندگی استیون سرن و نیک پیرسال به تصویر کشیده شده است و در هنگام انتشار خود توانست توجه بسیاری از منتقدان و بینندگان را به خود جلب کند.

داستان سریال “کافر” در دهه ۱۸۸۰ روایت می‌شود و در محله‌ی واحد کلومبوس در ایالت نیومکزیکو اتفاق می‌افتد. داستان از این قرار است که بانکداری به نام فرانک گریفین به‌واسطه‌ی خیانت یکی از همکارانش به نام روید، از ثروت خود محروم می‌شود. این اتفاق باعث می‌شود که فرانک به همراه دوستش به نام روی، از اسرار گذشته‌ی خود بگذرند و به محلی که دولت نام‌نیست هنوز قدرتمند نشده است، فرار کنند.

سریال “کافر” با بازیگرانی همچون جکوب رالی، میشل داکری، جکسون، سنتیا آدای-روبینسون و مانوئل گارسیا-رافایل نقش‌آفرینی می‌شود. این سریال با موضوعاتی همچون خیانت، انتقام و بقا، توانسته است مخاطبان زیادی را به خود جذب کند و مورد تحسین واقع شود.

سریال “کافر” با دوبله‌ی فارسی به‌صورت اختصاصی از سوی شبکه‌های ماهواره‌ای یا سایت‌های اینترنتی قابل دسترسی است، که به علاقه‌مندان این اثر امکان مشاهده‌ی آن در زبان مادری را فراهم می‌آورد.

Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *