دانلود سریال پیدایش با دوبله فارسی Emergence

خلاصه داستان: داستان این سریال رازآلود و خانوادگی درباره‌ی یک کلانتر است که در حال تحقیق بر روی پرونده‌ای مربوط به یک کودک خردسال که حافظه‌اش را در یک حادثه از دست داده است ، می‌باشد. او سعی دارد سرنخ‌های مهمی را به دست بیاورد که در حل این پرونده کمکش کند. اما…

ورود به سایت اصلی

نقد و بررسی

سریال “پیدایش” یک سریال تلویزیونی آمریکایی است که از سپتامبر 2019 تا ژانویه 2020 در شبکه ABC پخش شده است. این سریال به نویسندگی تارا باتلر و مارتین گورس شو و به کارگردانی مایکل وکلر است.

داستان سریال در مورد یک کودک یتیم به نام پایپر است که در یک حادثه مرموز بیدار می‌شود و از آن پس پلیس جنایی جاکوب گری و مامور پیش‌نمونه جوئلین واتسون در پی رازهای پیرامون او هستند. این داستان هیجان‌انگیز و پر از ماجراجویی است که تا انتهای فصل اول ادامه دارد.

برای دیدن این سریال با دوبله فارسی می‌توانید آن را از منابع اینترنتی دانلود کرده و یا از طریق استریمینگ و پلتفرم‌های اشتراکی مشاهده نمایید.

سریال “پیدایش” با ماجراهای پیچیده، شخصیت‌های جذاب و داستانی جذاب می‌تواند تجربه تماشایی و لذت‌بخشی برای شما فراهم کند. اگر به داستان‌های هیجان‌انگیز و رازآلود علاقه‌مندید، این سریال را از دست ندهید.

Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *