دانلود سریال پناهگاه هارلان کوبن با دوبله فارسی| Harlan Coben’s Shelter

خلاصه داستان: پناهگاه هارلان کوبن؛ سریالی جنایی معمایی محصول شبکه پرایم ویدئو است. دانش‌آموزی دبیرستانی به نام میکی باید با حضور مادرش در یک مرکز توانبخشی، مرگ پدرش، حضور یک خویشاوند مزاحم و همچنین رفتن به یک مدرسه جدید در نیوجرسی کنار بیاید. اما زمانی که یک پیرزن مرموز به میکی می‌گوید که پدرش نمرده است، همه چیز کاملا تغییر میکند…

ورود به سایت اصلی

نقد و بررسی

سریال “پناهگاه” یک سریال جذاب و مهیج به کارگردانی Harlan Coben است. این سریال داستانی از رمان‌های نویسنده معروف آمریکایی Harlan Coben است که در دنیای پرماجرای رمان‌های کوبن قرار دارد و دارای دو فصل است.

این سریال داستان یک مرد جوان به نام میکی بولت می‌باشد که وارد دنیای خلافکاران و جنایتکاران می‌شود تا دختر گمشده خود را پیدا کند. او متوجه می‌شود که خواهرش که به نام شیلی معروف است، به طور مرموزی ناپدید شده و او تصمیم می‌گیرد تا در پی یافتن او بپردازد تا اینکه دست او به یک قاتل در آمد.

در این سریال هیجان‌انگیز و پرماجرا، تنش‌ها و اتفاقات غیرمنتظره بسیاری برای بیننده رقم می‌خورد. دوبله فارسی این سریال نیز در دسترس است تا بتوانید از داستان جذاب این سریال لذت ببرید و همچنین به دنیای پرماجرای خلافکاران و جنایتکاران وارد شوید. اگر به دنبال یک سریال هیجان انگیز و پرماجرا هستید، حتما باید سریال “پناهگاه” را تماشا کنید.

Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *