دانلود سریال پزشک خوب با دوبله فارسی | The Good Doctor

  • خلاصه داستان: داستان سریال درباره‌ی زندگی مرد جوانی به نام شان مورفی است که در شهر کوچکی زندگی می‌کند. او که مبتلا به سندروم ساوانت اوتیسمی می‌باشد ، یک رزیدنت بخش اطفال است که با توجه به ناتوانی پیشرفته‌اش ، علی‌رغم اینکه یک رزیدنت نابغه به شمار می‌رود و با مهارت به درمان اطفال می‌پردازد…

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال “پزشک خوب” یکی از محبوب‌ترین سریال‌های پزشکی و درام است که شرکت ABC آمریکا آن را تولید کرده است. این سریال شگفت‌انگیز در مورد یک جراح جوان با استعداد به نام شان مرفی است که از اتیسم رنج می‌برد و در بیمارستانی متمرکز برای کودکان و نوجوانان مشغول به کار می‌شود.

    شخصیت شان مرفی توسط بازیگر بریت هانتر فیو (Freddie Highmore) بازی می‌شود و این نقش به دلیل استعداد و اختلافات اجتماعی خودش در مقابل همکاران و فراتر از آن به دلیل اتیسم، برای او چالش‌های فراوانی را به همراه دارد. شان به عنوان فردی با علایق و استعدادهای خارق‌العاده در علوم پزشکی، با دید خاصی به بیماران می‌نگرد و او را یک پزشک خوب و منحصر به فرد می‌سازد.

    این سریال با تمرکز بر روی موضوعات اجتماعی، روانشناسی و پزشکی، توانسته است توجه و تحسین بسیاری از بینندگان و منتقدان را به خود جلب کند و باعث شود که این سریال یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین سریال‌های تلویزیونی باشد.

    اگر شما هم از دوستداران سریال‌های پزشکی و درام هستید، می‌توانید سریال “پزشک خوب” را با دوبله فارسی از تلویزیون یا اینترنت دانلود کنید و لذت ببرید. این سریال با داستان جذاب و شخصیت‌های عمیقش، می‌تواند برای شما تجربه‌ای جذاب و یادمان‌انگیز را ایجاد کند.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *