دانلود سریال پرنده خدای مهربان با دوبله فارسی The Good Lord Bird

خلاصه داستان: داستان سریال درباره جان براون که از دیدگاه پسر برده ای روایت می شود که در نهایت تبدیل به عضو تیم مخالف برده داری “براون” می شود و در یورش معروفی که در سال 1859 میلادی در زراد خانه هارپرز اتفاق افتاد شرکت میکند و…

ورود به سایت اصلی

نقد و بررسی

سریال پرنده خدای مهربان یکی از سریال‌های پرطرفدار و جذاب است که با دوبله فارسی توسط شبکه‌های مختلف به تماشاگران ایرانی ارائه شده است. این سریال محصول سال 2020 است و بر اساس رمانی به همین نام اثر جیمس مک‌براید است. داستان این سریال در دوران جنگ داخلی آمریکا اتفاق می‌افتد و به زندگی جان براون، فعال ضد برده‌داری می‌پردازد.

در این سریال، جان براون به تصویر کشیده شده و داستان حماسی او در جنگ داخلی آمریکا و نقش او در جهت دادن به روند پایان دادن به برده‌داری به تصویر کشیده شده است. این سریال با توجه به موضوع جذاب و همچنین بازی برجسته بازیگران، توانسته است مخاطبان زیادی را به خود جذب کند.

پرنده خدای مهربان یک سریال تاریخی و در عین حال هیجانی است که به واقعیت‌های تاریخی پرداخته و همچنین داستانی سرگرم‌کننده و جذاب را به تصویر می‌کشد. با دانلود این سریال و تماشای آن با دوبله فارسی، می‌توانید از داستانی فراموش‌نشدنی و بازیگری برجسته لذت ببرید.

Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *